Shop Mobile More Submit  Join Login
Moi by Aneyolf Moi by Aneyolf
REpost from my old account. this was taken back in January for a friend, actually TWO friends, Marchel (*Diabolo-Spinner) and Dmitri (~TheIndieRocker). :smooch:

i wasn't going to post this, but Marchel and Ari (~PimpinRose) convinced me too. :paranoid:
Add a Comment:
 
:iconjulianvii:
JulianVII Featured By Owner Mar 8, 2012
You're pretty cute! :)
Reply
:iconalice-underground:
Alice-Underground Featured By Owner Sep 3, 2010  Student Traditional Artist
Whoa..eyes look like that of a Vampires from Underwolf lol Awesome dude!!

...your cute too :P
Reply
:iconcojjinsecrets:
Cojjinsecrets Featured By Owner Dec 23, 2009
Can't believe I never actually checked out your pics. Your yummy.:aww:
Reply
:iconaneyolf:
Aneyolf Featured By Owner Dec 23, 2009
:blush: heh... thanks :B
Reply
:iconthewulffmann:
theWulffmann Featured By Owner Oct 13, 2009
I noticed I never did comment on this picture.. :eyes:

Old pictures do have their charm. And so do your eyes. :D Blue eyes rock :flirty:
Reply
:icontheanimegrace:
TheAnimeGrace Featured By Owner Jul 30, 2009
hm Can I have you for my birthday?
Reply
:iconvlahdimir:
Vlahdimir Featured By Owner Apr 30, 2009   Digital Artist
:O I...erm. I- :O
Reply
:icondemonjack123:
demonjack123 Featured By Owner Apr 11, 2009  Professional Digital Artist
No offense dude but are you anorexic? i mean i can see your ribs clearly. No offense.
Reply
:iconaneyolf:
Aneyolf Featured By Owner Apr 11, 2009
hahaha... no. that pic is a couple years old. i've always been a skinny white boy, but i have filled out a little bit since then. been taking jujitsu for a year now and it's a really good work out.
Reply
:icondemonjack123:
demonjack123 Featured By Owner Apr 11, 2009  Professional Digital Artist
Awesome, good for you ^^
Reply
:iconchkz:
chkz Featured By Owner Mar 16, 2009  Professional Artist
j00 haz tuh perty eyez
Reply
:iconroguequeen:
roguequeen Featured By Owner Feb 25, 2009
OMG UR HOT CAN I HAVE UR BABIZ???????queationmarks???
Reply
:iconaneyolf:
Aneyolf Featured By Owner Feb 25, 2009
hahahahahahahano :lol:
Reply
:iconroguequeen:
roguequeen Featured By Owner Feb 25, 2009
:bucktooth:
Reply
:iconkuroiabyss:
KuroiAbyss Featured By Owner Feb 14, 2009
I love your eyes..i wish i had blue eyes -_-
And the hair colour!! *C* Can we trade??
Reply
:iconjkz1:
jkz1 Featured By Owner Jan 27, 2009
Whoa you ish hot xDD Oh by the way!!Hia!
Reply
:icondeathangelgirl:
DeathAngelGirl Featured By Owner Jan 27, 2009   Photographer
Very Hott!! nice i love the eyes too^^
Reply
:iconfrightdelight:
FrightDelight Featured By Owner Jan 27, 2009   Photographer
omg cuteness :noes:
Reply
:icondynamitz:
Dynamitz Featured By Owner Sep 1, 2008
Beautiful eye colour.
You look delicious, buddy.
Reply
:iconshmeldon:
Shmeldon Featured By Owner Jul 3, 2008
I fap
Reply
:iconchkz:
chkz Featured By Owner Jun 25, 2008  Professional Artist
o_o ISHA TYTY! :ohnoes:
Reply
:iconhaferkaboom:
haferkaboom Featured By Owner Feb 27, 2008
i wish i was that skinny :/ too bad i keep eating like a pig xD
Reply
:iconemett93:
EmEtt93 Featured By Owner Feb 26, 2008  Student General Artist
I want your eyes... O.O... They're like.. crystal blue.. <333
Reply
:iconaneyolf:
Aneyolf Featured By Owner Feb 26, 2008
nuuu! mine! 'sides, my b/f would be TOTALLY pissed if someone stole them :lol:
Reply
:iconemett93:
EmEtt93 Featured By Owner May 3, 2008  Student General Artist
hahaha, i understand him xD all-right, you can keep your eyes ;D if it makes your bf Happy xD <333 Lots of Luck to you guys ;D <333
Reply
:iconhappy--moon:
Happy--moon Featured By Owner Dec 23, 2007  Hobbyist Artisan Crafter
Cool eye Aneyolf!
Reply
:iconaneyolf:
Aneyolf Featured By Owner Dec 23, 2007
heh, thx mate. but yours are still more cool. :aww:
Reply
:icontailspin2:
tailspin2 Featured By Owner Dec 10, 2007
yay :hug: u are the smexsy
Reply
:iconelementspirts:
Elementspirts Featured By Owner Dec 5, 2007  Student
you are so cute
Reply
:iconaneyolf:
Aneyolf Featured By Owner Dec 5, 2007
thx :blush:
Reply
:iconavnish:
Avnish Featured By Owner Nov 18, 2007  Hobbyist Photographer
What, doesn't the photo say it all??
(Cute. Hot. Handsome. Sexy. Beautiful..)
ps: let me search for some more words, i'll be right back ;)
Reply
:iconthebenzzz:
thebenzzz Featured By Owner Nov 17, 2007
beautiful eyes!!! :love:
Reply
:iconhiddenguy:
hiddenguy Featured By Owner Oct 13, 2007
You are a beautiful looking guy. Your eyes are dreamy, for sure. What's on your finger? Are you going to lick it off? I hope so. :giggle:
Thanks for posting it.
Reply
:iconlow-pony-tail:
low-pony-tail Featured By Owner Sep 24, 2007  Hobbyist Digital Artist
it's you?? gorgeous huh! :XD:
Reply
:iconschmerz99:
Schmerz99 Featured By Owner Sep 18, 2007
I'm not sure what I've loved more. The shot or you.
Reply
:iconaneyolf:
Aneyolf Featured By Owner Sep 18, 2007
hehheee thx. you're pretty cute yourself :aww: yah i stalked your page :lol:
Reply
:iconschmerz99:
Schmerz99 Featured By Owner Sep 18, 2007
It's an honour for me to receive in my profile such a beautiful person like you (; Come and visit whenever you want.
Reply
:iconhemms2:
Hemms2 Featured By Owner Sep 11, 2007
OMG! You are a total hottie^^ :aww: Those can't be your real eyes! If they are than they are beutiful!
Reply
:iconaneyolf:
Aneyolf Featured By Owner Sep 11, 2007
yah, they're real, get it from dad's side of the family. and thanks mate :hug:
Reply
:iconhemms2:
Hemms2 Featured By Owner Sep 11, 2007
^^ Yuor welcome cutie^^ :hug:

(You remind me of Roger Daltrey...)
Reply
Flagged as Spam
:iconaneyolf:
Aneyolf Featured By Owner Sep 9, 2007
thank you!

i was drooling over your gallery too after seeing your feature in Diabolo-Spinner's journal. amazing work!
Reply
:icondimensionsifter:
DimensionSifter Featured By Owner Sep 1, 2007  Hobbyist Digital Artist
I love your eyes
Reply
:iconprophetofshadow:
Prophetofshadow Featured By Owner Aug 29, 2007
your major yummyage..lol, cute..and smexii
Reply
:iconmonkeysarefuzzy:
monkeysarefuzzy Featured By Owner Aug 26, 2007
ZOMGZ its you...and your half naked lol...
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 25, 2007
Image Size
102 KB
Resolution
410×481
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
1,777
Favourites
16 (who?)
Comments
46
Downloads
22
×